Servicerådgiver

Vi vil være blant de beste på kundetilfredshet! Vil du være med på å utvikle Mobile Drammen?

Sted: Drammen

Avdeling: Mobile Drammen AS

Utlyst: 30.09.2020

Søknadsfrist: 15.10.2020

Stillingsref.: 1999

Vi søker etter ny medarbeider til vårt kundemottak/verksted, og ser etter en imøtekommende, omgjengelig og tillitsfull medarbeider med gode samarbeidsegenskaper.


Arbeidsoppgaver:

  • Opprette, ajourføre, og fakturere verkstedordrer
  • Planlegge, fordele og koordinere arbeid på mekanikerne og teamet i kundemottak, og med det være engasjert i daglig drift av verkstedet
  • Selge timer og deler, samt maksimere verkstedutnyttelsen
  • Yte service til eksterne og interne kunder som bestiller service og reparasjon, med vekt på høy kundetilfredshet
  • Bygge og utvikle kundeforhold ved å tilby god kundeservice, holde kunden orientert om arbeidets fremgang, forklare fakturaen og levere ut bil etter ferdigstillelse av arbeid

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Relevant erfaring med kundebehandling, salg og administrasjon
  • Grunnleggende datakunnskaper med evne til å lære seg nye IT systemer/verktøy
  • Serviceinnstilt og høye krav til kvalitet i eget arbeid
  • Selvstendig initiativtaker
  • Behersker norsk godt både muntlig og skriftlig
  • Kan vise til gode resultater og skussmål
  • Førerkort kl B

Dine egenskaper:

  • Omgjengelig, imøtekommende og tillitsfull
    • Gode evner til å kommunisere og med gode mellommenneskelige egenskaper
    • Du liker å jobbe med folk, og setter kunden i fokus
    • Evner å sette riktig medarbeider på oppgaven
    • Har perspektiv, ser løsninger
    • Effektiv med strukturert arbeidsform og stor arbeidskapasitet
    • Kremmer, interessert i salg, mersalg og som jobber for gjenbesøk
    • Evne til å lede planleggingen av teamet

Vi tilbyr:

  • En spennende og utfordrende stilling i et hektisk arbeidsmiljø
  • Flotte produkter med spennende modellutvalg
  • Positivt og energidrivende arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Godt faglig nettverk internt med andre kolleger så vel som i Mobile-kjeden

Spørsmål om stillingen kan rettes til servicemarkedssjef, Håkon Bøygaard på tlf. 913 75 500.

Aktuelle kandidater vil bli fortløpende innkalt for intervju. Alle søknader og henvendelser vil bli behandlet konfidensielt.

Om arbeidsgiveren

Mobile Drammen AS, med sine 29 medarbeidere, er Nissan og Opel. forhandler og har et stort og moderne verksted og skadeverksted. Mobile Drammen AS er en del av Mobile AS med til sammen 33 bilforretninger samt flere bilrelaterte virksomheter rundt om i Norge. Mobile AS har totalt 830 ansatte, selger ca. 17.000 biler i året og omsetter for ca. kr. 4,6 mrd. Vi ser for oss en spennende utvikling i årene fremover i en bilbransje som står foran store endringer. Mobile har en klar strategi og en målsetting om å fremstå som en konkurransedyktig og foretrukket leverandør av mobilitet til stadig flere kunder. Selskapet har samlet alle sine bilforhandlere under samme navn og er inne i en spennende periode for den videre utviklingen av Mobile-kjeden.

Kontaktperson

Håkon Bøygaard
Servicemarkedssjef

Telefon:
91375500

E-post:
Haakon.Boygaard@mobile.no

Søk på stillingen

Gå tilbake til alle stillinger