Servicerådgiver

Vi ønsker etter en ny medarbeider til vårt kundemottak/verksted hos Mobile Oslo

Sted: Oslo

Avdeling: Mobile Oslo AS

Utlyst: 03.09.2020

Søknadsfrist: 30.09.2020

Stillingsref.: 1971

Vil du være med på å utvikle en av Norges største Opel og Citroën forhandlere?

Vi søker etter ny medarbeider til vårt kundemottak/verksted.

Vi ser etter en imøtekommende, omgjengelig og tillitsfull medarbeider, med gode samarbeidsegenskaper.

Arbeidsoppgaver:

  • Opprette, ajourføre og fakturere verkstedordrer
  • Hovedansvar ifbm vår nye satsning vedrørende næringskunder og varebil
  • Planlegge, fordele og koordinere arbeid på mekanikerne og teamet i kundemottak, og med det være engasjert i daglig drift av verkstedet
  • Selge timer og deler, samt maksimere verkstedutnyttelsen
  • Yte service til eksterne og interne kunder som bestiller service og reparasjon, med vekt på høy kundetilfredshet
  • Bygge og utvikle kundeforhold ved å tilby god kundeservice, holde kunden orientert om arbeidets fremgang, forklare fakturaen og levere ut bil etter ferdigstillelse av arbeid

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Relevant erfaring med kundebehandling, salg og administrasjon
  • Bakgrunn som mekaniker er et stort pluss
  • Grunnleggende datakunnskaper med evne til å lære seg nye IT systemer/verktøy
  • Serviceinnstilt og høye krav til kvalitet i eget arbeid
  • Selvstendig initiativtaker
  • Behersker norsk godt både muntlig og skriftlig
  • Kan vise til gode resultater og skussmål
  • Førerkort kl B

Dine egenskaper:

  • Omgjengelig, imøtekommende og tillitsfull
  • Gode evner til å kommunisere og med gode mellommenneskelige egenskaper
  • Du liker å jobbe med folk, og setter kunden i fokus
  • Evner å sette riktig medarbeider på oppgaven
  • Har perspektiv, ser løsninger
  • Effektiv med strukturert arbeidsform og stor arbeidskapasitet
  • Kremmer, interessert i salg, mersalg og som jobber for gjenbesøk
  • Evne til å lede planleggingen av teamet som består av mekanikere og kunderådgivere

Vi tilbyr:

  • En spennende og utfordrende stilling i et hektisk arbeidsmiljø
  • Flotte produkter med spennende modellutvalg
  • Positivt og energidrivende arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Godt faglig nettverk internt med andre kolleger så vel som i Mobile-kjeden

Spørsmål om stillingen rettes til servicemarkedssjef Kevin Jacobsen, tlf. 98 66 98 57

Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende. Alle søknader og henvendelser vil bli behandlet konfidensielt.

Om arbeidsgiveren
Mobile Oslo AS er en del av Mobile AS med til sammen 33 bilforretninger samt flere bilrelaterte virksomheter rundt om i Norge. Mobile AS har totalt 830 ansatte, selger ca. 17.000 biler i året og omsetter for ca. kr. 4,6 mrd. Vi ser for oss en spennende utvikling i årene fremover i en bilbransje som står foran store endringer. Mobile har en klar strategi og en målsetting om å fremstå som en konkurransedyktig og foretrukket leverandør av mobilitet til stadig flere kunder. Selskapet har samlet alle sine bilforhandlere under samme navn og er inne i en spennende periode for den videre utviklingen av Mobile-kjeden

Kontaktperson

Kevin Jacobsen
Servicemarkedssjef

Telefon:
98669857

E-post:
kevin.jacobsen@mobile.no

Søk på stillingen

Gå tilbake til alle stillinger