Servicekonsulent kundesenter

Vil du bli en del av Mobile sitt kundesenter? Trives du med salg, kundeservice og et godt arbeidsmiljø kan du bli vår nye kollega.

Sted: Oslo

Avdeling: Mobile Ensjø AS

Utlyst: 13.10.2020

Søknadsfrist: 26.10.2020

Stillingsref.: 2006

Mobile startet opp et eget kundesenter i 2018 sentralt beliggende med lokaler på Ensjø i Oslo. Kundesenteret har fra start vært en positiv ressurs i konsernet og vi skal derfor ekspandere med flere kollegaer.


Vi har et mål om å bygge opp et fremtidsrettet og effektivt kundesenter for våre kunder. Vi jobber målrettet for å være en attraktiv arbeidsplass med gode utviklingsmuligheter og et positivt arbeidsmiljø. Du vil jobbe i et hektisk miljø hvor du betjener kunder via flere kommunikasjonskanaler som telefon, mail, chat, sosiale medier m.m.


Vår oppgave er å styrke kundeservicen for alle Mobiles 33 forhandlere. Vi bistår med verkstedtjenester, salg og servicemarkedet.


Vi søker derfor en ny servicekonsulent til vårt kundesenter.


Arbeidsoppgaver:

  • Kundeservice
  • Betjene innkommende kundehenvendelser
  • Booke verkstedtjenester
  • Salg og mersalg av fordelsprodukter og kampanjer
  • Avlaste Mobile sine forhandlere med hensyn til kundebehandling

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra kundesenter eller kundebehandling
  • Erfaring fra bilbransjen/interesse for bil er en fordel, men ingen betingelse
  • Gode kommunikasjonsegenskaper både muntlig og skriftlig
  • Behersker engelsk, muntlig og skriftlig
  • God IT-kompetanse

Personlige egenskaper:

  • Du har en imøtekommende personlighet og gir god service
  • Du er positiv og energisk
  • Du har alltid kunden i fokus og inspireres av å skape gode kundeopplevelser
  • Du er strukturert, nøyaktig og glad i å prate med mennesker
  • Takler press i perioder som er hektiske og har “stå på vilje”
  • Resultatorientert og motivert for å nå felles mål

Vi tilbyr:

  • En spennende stilling i en solid og veletablert virksomhet i vekst
  • En viktig stilling i Mobiles utvikling inn i morgendagens bilbransje
  • Varierende og utfordrende arbeidsoppgaver med gode muligheter for egenutvikling
  • En uformell og trivelig arbeidsplass i fine lokaler sentralt på Ensjø
  • Konkurransedyktige betingelser og vilkår

Spørsmål om stillingen kan rettes til Janne Syversen, på tlf. 920 13 640

Alle søknader og henvendelser behandles konfidensielt. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.

Om arbeidsgiveren

Mobile AS med til sammen 33 bilforretninger samt flere bilrelaterte virksomheter rundt om i Norge. Mobile AS har totalt 830 ansatte, selger ca. 17.000 biler i året og omsetter for ca. kr. 4,6 mrd. Vi ser for oss en spennende utvikling i årene fremover i en bilbransje som står foran store endringer. Mobile har en klar strategi og en målsetting om å fremstå som en konkurransedyktig og foretrukket leverandør av mobilitet til stadig flere kunder. Selskapet har samlet alle sine bilforhandlere under samme navn og er inne i en spennende periode for den videre utviklingen av Mobile-kjeden.

Kontaktperson

Janne Syversen
Teamleder Servicemarked

Telefon:
45974379

E-post:
Janne.Syversen@mobile.no

Søk på stillingen

Gå tilbake til alle stillinger