Vi trenger en ny kollega til vårt kundemottak, og søker en som har lyst til å være med å sørge for at våre kunder får god behandling, og i tillegg kan være et positivt tilskudd til arbeidsmiljøet.

Mobile Oslo AS er merkeverksted for Opel og Citroen, og som servicerådgiver hos oss vil du håndtere og lære mye om disse merkene, og bli kjent med alle de hyggelige kundene våre.

Arbeidsdagene i et kundemottak kan være hektiske, og vi trenger deg som holder hodet kaldt, og som klarer å prioritere oppgaver til det beste for kunder og kollegaer.


Arbeidsoppgaver:

  • Ta imot kunder både i våre lokaler, og på telefon og e-post
  • Gi tilbud og booke timer for service og reparasjoner
  • Planlegge og fordele arbeid til mekanikere, og følge opp disse i løpet av arbeidsdagen
  • Opprette, ajourføre og fakturere verkstedordre
  • Besvare kampanjehenvendelser
  • Mersalg av tjenester og varer
  • Oppdatere bilinformasjon i egne systemer og mot importørenes systemer
  • Bistå deleavdelingen ved behov

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra tilsvarende stilling med kundebehanding
  • Vant til å jobbe med IT-systemer
  • Kan vise til gode resultater og/eller gode referanser

 

Dine egenskaper:

  • Generelt positiv, omgjengelig og imøtekommende
  • Gode kommumikajonsevner
  • Liker å jobbe med folk, og forstår verdien av fornøyde kunder
  • Løsningsorientert
  • Strukturert med god arbeidskapasitet
  • Interesse for salg og mersalg


Vi tilbyr:

  • En spennende og utfordrende stilling i et hektisk arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Bonusordring
  • Godt faglig nettverk gjennom hele Mobile
  • En solid virksomhet med sterkt eierskap som har ambisjoner for fremtiden


Spørsmål om stillingen rettes til Kevin Jacobsen på tlf. 98 66 98 57

Alle søknader og henvendelser behandles konfidensielt. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.

Søk på stillingen