Vi trenger en ny kollega til vårt kundemottak og søker en som har lyst til å være med å sørge for at våre kunder blir ivaretatt, får god behandling og i tillegg kan være et positivt tilskudd til vårt gode arbeidsmiljø.

Mobile Ensjø AS er merkeverksted for Honda og Hyundai, og som servicerådgiver hos oss vil du håndtere og lære mye om disse merkene og bli kjent med alle de hyggelige kundene våre.

Arbeidsdagene i et kundemottak kan være hektiske og vi trenger deg som holder hodet kaldt og som klarer å prioritere oppgaver til det beste for kunder og kollegaer.


Arbeidsoppgaver:

  • Ta imot kunder både i våre lokaler, på telefon og e-post
  • Gi tilbud og booke timer for service og reparasjoner
  • Planlegge og fordele arbeid til mekanikere, og følge opp disse i løpet av arbeidsdagen
  • Booke internjobber fra salgsavdelingen
  • Opprette, ajourføre og fakturere verkstedordre
  • Besvare kampanjehenvendelser
  • Mersalg av tjenester og varer
  • Kasseoppgjør
  • Oppdatere bilinformasjon i egne systemer og mot importørenes systemer
  • Bistå deleavdelingen ved behov

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra tilsvarende stilling med kundebehandling
  • Kunnskap om, eller interesse for bil
  • Vant til å jobbe med IT-systemer
  • Kan vise til gode resultater og/eller gode referanser

 

Dine egenskaper:

  • Generelt positiv, omgjengelig og imøtekommende
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Liker å jobbe med folk, og forstår verdien av fornøyde kunder
  • Løsningsorientert
  • Strukturert med god arbeidskapasitet
  • Interesse for salg og mersalg


Vi tilbyr:

  • En spennende og utfordrende stilling i et hektisk arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Bonusordring
  • Godt faglig nettverk gjennom hele Mobile
  • En solid virksomhet med sterkt eierskap som har ambisjoner for fremtiden

 

Spørsmål om stillingen rettes til Trond Høitomt 48 20 73 22

Alle søknader og henvendelser behandles konfidensielt.

Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.

Søk på stillingen