Kundemottaker
Mobile Kokstad AS er en del av Mobile AS, et av Norges største bilkonsern med over 30 bilforhandlere lokalisert over store deler av Sør-Norge.
Vi styrker vår skadeavdeling og søker kundemottaker, som har lyst til å være med å sørge for at våre kunder får svært god behandling, og i tillegg kan være et positivt tilskudd til arbeidsmiljøet.
Mobile Kokstad AS er merkeverksted for Opel, Hyundai og Citroën og som servicerådgiver hos oss vil du håndtere og lære mye om disse merkene, og bli kjent med alle de hyggelige kundene våre.
Arbeidsdagene i et kundemottak kan være hektiske, og vi trenger deg som holder hodet kaldt, og som klarer å prioritere oppgaver til det beste for kunder og kollegaer.
Arbeidsoppgaver:
- Ta imot kunder i våre lokaler og på telefon/e-post
- Gi tilbud og booke timer for takst og reparasjoner
- Planlegge og fordele arbeid i samråd med avdelingsleder til opprettere/lakkerer, følge opp disse i løpet av arbeidsdagen
- Booke internjobber fra salgsavdelingen
- Opprette, ajourføre og fakturere verkstedordre/garantiordre/DB takster
- Mersalg av tjenester og varer
- Oppdatere bilinformasjon i egne systemer og mot importørenes systemer
Ønskede kvalifikasjoner:
- Erfaring fra tilsvarende stilling med kundebehandling og taksering
- Strukturert og bekvem med å følge rutiner og prosedyrer
- Fagbrev som bilmekaniker/oppretter eller annen bilteknisk bakgrunn
- Vant til å jobbe med IT-systemer
- Kan vise til gode resultater og/eller gode referanser
- Vet at det er fornøyde kunder vi lever av
Dine egenskaper:
- Generelt positiv, omgjengelig og imøtekommende
- Gode kommunikasjonsevner
- Liker å jobbe med mennesker, og forstår verdien av fornøyde kunder
- Løsningsorientert
- Strukturert med god arbeidskapasitet
- Interesse for salg og mersalg
Vi tilbyr:
- En spennende og utfordrende stilling i et hektisk arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
- Bonusordring
- Gode forsikringsordninger bla AFP
- Godt faglig nettverk gjennom hele Mobile
- En solid virksomhet med sterkt eierskap som har ambisjoner for fremtiden
Spørsmål om stillingen rettes til servicemarkedssjef Einar Brekke på tlf:. 905 80 210
Alle søknader og henvendelser behandles konfidensielt.
Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.